AXCP məni necə aldatdı?

“Gunxeber”dən gələn xəbər məni lap özümdən çıxardı.  AXCP-nin iç üzü açıldı. 3 ildir mübarizə aparıram. Yalan deyə bilmərəm adamın başının üstündə Allahı var hər ay pulumu vaxtlı vaxtında verirdilər. Hələ polislərin əlinə düşdümsə iki qat pul alırdım.
Amma bundan başqa da mən AXCP-yə üzv olanda mənə deyilmişdi ki, hakimiyyətə gələn kimi sənin vəzifən hazırdır. Özüdə bilirsiz nə vəd etmişdilər? Deyilmişdi ki, 2013 Prezident seçkilərində Əli Kərimli mütləq prezident seçiləcək . Mən də ABŞ səfiri olacağam. Beynəlxalq münasibətlər təhsili aldığım üçün mənə ən uyğun vəzifə bu imiş. “Gunxeber.com” saytındakı siyahını oxudum. Elə bil başımdan qaynar su töküldü. Sən demə nə Əli Kərimli prezident olacaq nə də mən ABŞ səfiri. Adımı heç olmasa kiçik bir vəzifənin qabağında görmək istəyirdim. Nə qədər ələk vələk eləsəm də tapa bilmədim.
Bunu necə qəbul edim? 3 ildir saçımı süpürgə etmişəm. Məni necə də aldatdılar. Elə məsələdir ki, adam bilmir nə etsin. Məhkəməyə də verə bilməzsən ki, bunları. Adamı borclu çıxararlar. Əlimdən gələn odur ki, AXCP-dən istefamı verim çıxım. Bəsdir aldatdız bizi.

Yaxşı-yaxşı zarafat edirəm. Nə heç kim pul verməyib, nə də vəd. Görün necə axmaqlıqdır. Ya müxalifətərə qara yaxmaq üçün, ya da sayta baxışı artırıb pul qazanmaq üçün bilmirəm nədən “Gunxeber.com” saytı çox mənasız bir siyahı hazırlayıb və sata yerləşdirib. Bu, kimin təxəyyülünün nəticəsidir çox maraqlıdır. Görəsən o xəbəri oxuyan 10 min adamdan biri inanıbmı buna? Hər şey qırağa deyək ki, belə bir siyahı var və düzdür. Kiminsə əlinə necə keçib? Lap deyək keçdi, həmin adam o qədər axmaqdır ki, bunu “gunxeber.com” kimi mənasız bir sayta satsın? Debilliyin hər cürəsini gördük bu ölkədə.

Bir Cevap Yazın

