Mehman Hüseynova cinayət işi niyə açıldı? İstintaqda soruşulanlar..

Mehman Hüseynova açılan cinayət işi ilə bağlı iki nəfər dindirildi. Toğrul İbrahim və mən. İkimizi də eyni gün çağırmışdı müstəntiq Müslüm Quliyev. Birinci mənim ifadəmə baş vuruldu. Mənə çağırış vərəqəsi gələndə kiminsə həbs olunacağını anlamışdım. İstintaq zamanı yalnız bircə ad eşidəcəyimi bilirdim. O adın sahibi həbs olunacaqdı. Həmişə özümdən başqa hamı üçün narahat olduğum üçün çox narahat idim. Kimin adı çəkiləcəkdi?
Bəzi proseduralardan sonra mənə 21 may piketində niyə iştirak etdiyim filan soruldu. Cavablarımı verdim, amma yenə də gözlədim adın çəkilməyini.
Müstəntiq mənə bir video göstərdi. Guya bunlar çox əxlaqlı olduğu üçün söyüş eşidilən kimi videonu dayandırdı. Soruşdu ki, sən KİV nümayəndələrindən kiminsə polisə qarşı xuliqanlıq etdiyinin şahidi olmusanmı? Təəccübləndim. Niyə KİV? Cavabım əlbəttə ki “yox” oldu. Müstəntiq izahatımı yazmağa davam etdi. “print” etdikdən sonra, oxuyub imzalamaqçün mənə verdi. Tək kəlməsinə kimi dəqiqliklə oxudum. İzahatda göstərilirdi ki, müstəntiq mənə iki sual verir mən də cavablandırıram. İlk sual və cavab olduğu kimi yazılmışdı. İkinci sualı oxuyanda duruxdum. O ana qədər çəkilməyən ad orda yazılmışdı. Hüseynov Mehman Rafiq oğlu! Duruxdum. Sonra özümü ələ aldım və etiraz etdim. Nə müstəntiq  mənə belə sual vermişdi nə mən ona belə cavab. Mən biraz “deyindikdən” sonra müstəntiq dedi ki, nə qan – qan edirsən? Sonra izahatı dəyişməyə məcbur oldu.
 Mehmanın adını görən kimi onun həbs olunacağını, ən azından “incidiləcəyini” anladım. Duruxmağım da ondan idi.
Keçək əsas məsələyə.  Mənə göstərilən kadrlara. 21 may piketindən olan videoda nə var idi?
AXCP Qadınlar Şurasının üzvü Natavan Səlimzadənin iki “çevik polis” tərəfindən yerdə süründürülməsi, piket iştirakçılarının və jurnalistlərin onun başına yığışması. O sırada polislər jurnalistləri itələyir və söyürdülər. Hətta xatırlayıram xarici jurnalistin az qala fotoaparatını sındıracaqdırlar. Mehmanla bağlı görüntü isə polis tərəfindən çəkilmişdi. Mehman Natavan Səlimzadəni çəkmək istəyərkən polsilər ona icazə vermirlər, itələyirlər. Mehman isə söyür. (İzahatda yazılmışdı ki, söyür və vurur). Təbii ki, onun həbsində, açılan cinayət işində əsas səbəb Mehmanın aktivliyi, jurnalist fəaliyyəti və RATİ (İRFS)- nin “Sing for democracy” layihəsidir.
Ən maraqlısı isə odur ki, polislər bir qadını sürüyürlər. Onun ürəyi gedir, hətta saatlar sonra xəstəxanaya çatdırılır. Amma o görüntülərdə buna fikir verilmir. Mehmanın ağzından çıxan iki kəlməyə görə ona cinayət işi açılır.  Polislər isə özləri üçün “şellənirlər”.
ImageImageElçibəyi xatırladım. O demişdi axı rejim dağılacaq. Rejim artıq dağılır!
 

Mehman Hüseynova cinayət işi niyə açıldı? İstintaqda soruşulanlar..” üzerine bir düşünce

Bir Yanıt Bırakın

