Atasına bax… (Atama, Cəbhəçi atalara)

Ata, bir var Cəbhəçi olmaq, bir də Cəbhəçi doğulmaq. Özünüz danışırsız ki, səni dünyaya gətirmək üçün ananı xəstəxanaya Cəbhənin  maşını ilə apardıq. Özünüz danışırsız ki, anan əslində səni dünyaya gətirmək istəmirdi. Elçibəyi yuxusunda görəndən sonra fikrini dəyişdi. Özün əlimdən tutub aparırdın məni Elçibəyin məzarına. Evimizdə şəkilləri əskik olmurdu Bəyin. (elə indi də həmçinin). “Ana atam hardadı?” – “ Kələkidə Elçibəyin yanında”. “Ana atam hara gedib?” – “Cəbhənin toplantısındadır”.

Ata, mən sənin qızınam, axı. Özün böyütmüsən məni. Atasının qızıyam. Necə ki, Cabbar, Elnur atasının oğludur. Mən də həmçinin. Bax, İlham Əliyev də atasının balasıdır.

Bəy

İndi mənim önümdə əngəllərdən biri də sən olma. Sənin mübarizənlə Azərbaycan qurulubsa mənim mübarizəmlə demokratik Azərbaycan qurulacaq!

Bir Cevap Yazın

